Sunday, March 14, 2010

Fatwa Al-Qaradhawi berkenaan fitnah Liwat Anwar


Kepada sesiapa yang belum menonton Fatwa Dr Yusuf Al-Qaradhawi tentang isu liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim, mari kita saksikan. Dalam video ini jelas Dr Yusuf Al-Qaradhawi menentang fitnah yang dilemparkan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim. Semoga video ini dapat membuka mata rakyat. Anda lihatlah sendiri, Ulama' besar dunia juga menyokong Anwar Ibrahim dari sudut pandangan Islam, bukan menyokong secara sembarangan. Yusuf Qaradhawi tidak mempunyai sebarang kepentingan politik di negara ini. Fikirkanlah sekiranya anda mampu berfikir. (sumber kat sini)



Aaifikir: Apa kata Ulamak UMNO pulak? Sewaktu DSAI berceramah di Kg Guar Jering awal Mac lalu, beliau menyatakan bahawa di pasentren wali sogo, sunan ampel wali ke 9 juga telah membuat solat hajat khas dimana hampir 12,000 orang yang hadir. Ini di hadiri oleh Ketua AMK saudara Shamsul Iskandar . Manakala di Kerala India pula Sheikh Abdul Rahman bersama 10,000 pengikutnya telah bersembahyang khas dan meminta beliau juga berdoa di rumah bersama-sama mereka (Rujuk kat sini).
Satu dunia sokong beliau, bukan orang Islam aje, Australia, Amerika, Turkey dsb.... Kalau dia tu jahat hampa ingat ada ka orang luar nak sokong dia??? Cuma orang bodoh aja yang tak boleh nampak hakikat sebenar.... Cuba tepuk dada, tanya diri sendiri, hampa ni kategori mana, bodoh ka pandai?

No comments:

Post a Comment